The Voice TV ja TV Viisi laajenevat Turun antenniverkkoon

Hiljattain allekirjoitetun jatkosopimuksen myötä The Voice TV ja TV Viisi alkavat näkyä myös Turun alueen antennitalouksissa. Tähän asti kanavat ovat olleet vain kaapelitalouksien saatavilla. TV Viisi ja Digita allekirjoittivat jatkosopimuksen maanpäällisen digitaalisen televisioverkon lähetyspalvelusta vuoden 2016 loppuun saakka.

Sopimuksen myötä TV Viisi ja The Voice TV näkyvät antenni-tv-verkossa 1. lokakuuta alkaen. Molempien kanavien näkyvyysalue laajenee noin 150 000 antenni-tv-kotitaloudella laajasti Varsinais-Suomen alueella.

TV Viisi ja The Voice TV ovat maksuttomia kanavia C-kanavanipussa ja löytyvät kanavapaikalta 10. TV Viisi lähettää ohjelmaa joka päivä klo 18.00–01.00 ja muun ajan voi seurata The Voice TV:n lähetyksiä. TV Viisi kanavan omistaa TV5 Finland Oy, joka kuuluu samaan konserniin kuin SBS Finland Oy.

”On hienoa että saamme vihdoinkin näyttää kaikille Turun alueen ihmisille Voicen musiikkipainotteista viihdesisältöä. Ajoitus on muutenkin hyvä, sillä lokakuusta alkaen ohjelmakarttamme täydentyy uusilla The Voice Live – ohjelmilla, Popin uusilla jaksoilla sekä Niina Heralan juontamasta ja tuottamasta Muotiviikko – ohjelmasarjasta. Kanavahaku päälle ja tervetuloa viihtymään ”, ilmoittaa SBS Median sisältöjohtaja Jussi Suvanto.

”TV Viisi toivottaa uudet katsojat tervetulleeksi kanavalle. Tarjoamme katsojille elokuvia, sarjoja ja viihdettä joka ilta. TV Viiden ohjelmia seuraa jo lähes 2 000 000 katsojaa viikossa ja on Suomen viidenneksi suurin tv-kanava”, sanoo TV Viiden varatoimitusjohtaja Sami Vikback.

Digitan antenni-tv-verkko on ainoa valtakunnallinen tv-lähetysverkko, joka kattaa koko Suomen eli 99,98 prosenttia Suomen väestöstä.